Skräckens morgon

Vaknade inatt av världens brummande å röster i trappuppgången.Gick upp och kollade ut genom fönstret, där stod brandbilar, poliser  å ambulanser med blåljusen på å en massa människor.Jag tappade hela sinnet å drog på mig morgonrocken(med bara trosor under) å sprang ut utan strumpor eller skor.Rök välde ut genom porten å brandmännen sprang fram och tillbaka med slangar å verktyg.Ingen visste om det brann men det va ialla fall kraftig rökutveckling....
Så där stod jag i min röda morgonrock utan skor ¨mitt i natten, schysst av ambulanspersonalen att erbjuda en filt ialla fall.Tillslut stod jag inte ut utan fick sällskap av en trevlig polis in i lägenheten där jag fick hämta lite mer kläder.
EFter en timma i kylan fick vi äntligen gå in.Visade sig vara nån stjärna som torrkokat......
Jaja det springer fortfarande heta brandmän i korridoren å utanför fönstret å min lägenhet luktar RÖK!!!

Over and out

http://www.jnytt.se/Read__14764.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0