Erkan funderar

Jag funderar och analyserar ofta. Om livet och personer runt omkring mig.Just för tillfället går mina tankar om HUR man hittar den rätte?Jag är helt insnöat på detta. Visst jag tycker det är jätteskönt och vara singel (för det mesta!). Man slipper tänka på någon annan och man behöver inte göra sig till för killen.
Men hur ska man sen hitta någon då?När man va yngre så hängde man ute varje lördag och vips så hade man pojkvän.Nu har detta bara hänt mig en gång, men det varade ialla fall i 3 år- bra jobbat Erkan.
Men nu då? När man inte är ute längre och man är less på att dra hem med nån? Jo jag kommer antagligen hitta någon på jobbet. Alla på akuten/ IVA är tillsammans med en läkare/brandman/polis eller någon från ambulansen. Man träffas alltså på 112 fester!
Jaha nu är det bara ett halvår kvar innan jag ska bli flitig besökare på dessa fester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0