snor i fickan

Tillbaka i Jönköping efter en svettig resa, luktade inte gott när jag kom hem.
Erika som bott i min lägenhet hade städat så fint och tillochmed bäddat rent :)Har nu varit på ICA Maxi å inhandlat lite varor för att kunna överleva de närmaste dagarna.Usch nu ska man handla OCH laga maten själv.Gjorde det lätt för mig ikväll och lagade spagetti med ädelostsås.MUMS mmmmm

Såg två äckliga saker med snor inblandat på tåget idag.Visst att man snyter sig.Men när man har gjort det så kastar man papperet. Men nej.Först idag va det en som snöt sig och sedan stoppade papperet i fickan.Den andra hon snöt sig och torkade sig sen i ögonen(!!!!) sen la hon tillbaka papperet i väskan.Men vad är det med folk?

Nu sitter jag här, i min tråkiga lilla soffa med ljusen tända och datorn i mitt knä.Allt är som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0