man med cystor?

Som värsta hemmfrun jag är har jag städat lägenheten och diskat- i spetstrosor och linne (Så nu vet ni det)
Sminkat mig, blåst hår och målat naglar har jag också hunnit med.- allt detta är ju ganska kvinnligt
Sätter mig sen ner för en väl behövlig paus. Tar en kopp kaffe och inser att det är fotboll på TV(skoj tänker jag)

Sen dyker detta upp på Msn:

Caroline | www.jamsi.blogg.se säger:

alltså Erica... i stället för att köpa bh o string kan du köpa boxer och folköl
- Va (undrar jag)
Caroline | www.jamsi.blogg.se säger:

du e fan en man egentligen tror jag.... så istället för att köpa kvinnliga saker på stan kan du köpa boxerkalsonger och ett 6-pack folköl, sitta naken i soffan en lördags e.m och kolla på fotboll

- jag har alltid varit pappas flicka (säger jag som ursäkt)
Caroline | www.jamsi.blogg.se säger:

a men det e fan sant

o dina cystor är egentligen ett manligt könsorgan

Å shit är jag en man?
Nä jag är en superkvinna med lite manliga intressen kanske


Kommentarer
Postat av: carro

fan ibland får jag till det... men det där med folköl lät faktiskt inte så dumt... eller?

2008-04-05 @ 16:49:16
Postat av: Lina Hertzberg

Att vara lite man e bara kvinnligt!!! Å va fan menas egentligen med att "vara man"??

Veka puckon som inte vågar säga vad de tycker, eller det vi drömmer om: en ståndaktig man som charmar ihjäl oss och bara e perfekt! Hm, undrar om det e det som är en man... En liten tanke bara.. Puss från mig!

2008-04-07 @ 12:43:18
Postat av: Axelsson

HAHAHAHAHAHAH!

Lina skrev STÅND!! *fniss*

2008-04-09 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0