gräsklippare och cyklar

OK!För att få en bättre insikt i hur livet i NY är så hade jag en riktigt sex and the city kväll/natt.Jag plöjde igenom 9 avsnitt i hopp om att få reda på lite mer om hur jag önskar att livet vore och vem jag kan identifiera mig med ;)
En kortare beskrivning av dem:
Carrie- är känd, springer på klubbar,dricker drinkar,äger dyra kläder,röker och äger MASSOR av dyra skor
Miranda-karriärkvinna med städhjälp, gillar att sitta i soffan å käka kakor
Charlotte-är konservativ när det gäller sex och lever för att hitta den perfekta mannen
Samantha-otroligt sexuellt frigjord,fixar in tjejerna på olika kända klubbar
SÅ vem är jag av dem? Nja kan hitta mig direkt hos någon, har nog lite små egenskaper hos alla.Ni som känner mig vet nog vad jag menar ;)
Men imorse insåg jag att måndagen 25/6-07 inte skulle läggas på listan som en glamourdag.Pappa frågade om jag kunde klippa gräsmattan(ingen klipper gräset i programmet),cyklade ner på stan(har ni sett någon cykla?) MEN jag fikade på stans "innefik"(haha)blev dock ingen latte eller cosmopolitan utan kulglass i bägare.
Nä nu väntar en kväll framför TV:n.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag <3 New york :)

2007-06-25 @ 19:45:26
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: emsilur

Du äger en massa skor (dock inga dyra), du gillar att äta kakor, lever för att hitta den rätta mannen och jobbar på att bli mer sexuellt frigjord och lyckades ju fixa in dig och nina på centrum när det var spring inspiration.. är ju faktiskt rätt mycket sex and the city över dig ;)

2007-06-26 @ 16:34:10
URL: http://www.emsilur.blogg.se
Postat av: Erica

haha ja vem känner mig bättre än du;)Stämde oerhört bra.Synd bara att på spring festen tog vi oss in bakvägen..... ;)Men en vacker dag; SKA jag äga ialla fall ett par dyra skor, försöka sluta äta godsaker,hitta den perfekte

2007-06-26 @ 21:22:42
Postat av: Erika

Jag håller med Emma, ingen överrensstämmer exakt men det finns många likheter med alla :) hehe det är kul att spekulera vem man liknar mest.. undra vem jag liknar???

2007-06-28 @ 16:57:17
URL: http://frokenfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0