bitch - Erica?!

OK igår drog insparksveckan igång med extra fadderutbildning.Trots mina ihärdiga mail och påminnelser så va det endel som inte dök upp-ILLA!!!
Idag fortsatte allt med fadder kick-off.Efter att jag sprungit runt på campus som en tok, ringt/svarat på 1000 samtal,sorterat ut 70 T-shirtar, märken, biljetter(+ stämplat allihopa),ändrat i alla fadderlag så va det dags att dela ut dem- SÅKLART fanns det de som inte va nöjda med vissa saker.Endel tror att vara fadder och delta på insparken är bara festande och skoj. De ska veta vad mycket möten, pengar och tider som ligger bakom det.
Men så finns det en del- som ställer upp JÄMT och varit fadder flera gånger. NI kommer i tid, klagar inte och hjälper till NI BETYDER MYCKET FÖR MIG!!
Jaja ska inte klaga- det kommer bli en underbar inspark!!
Men under veckan framöver så kanske ni tycker jag är hård och elak ;)Men jag gör bara mitt jobb.Inte lätt att bli älskad av 70 personer ;)
Fick se på en Don´t drink and drive film idag.Säger bara en sak.KÖR ALDRIG ONYKTER!!!
Nu är det dags att ladda batterierna inför veckan (sova alltså)

Har fått två till grabbar att gilla: Magnus(som hemskt gärna vill ha en Hälsotjej)och MIkael (som engång varit brat men som numera går under täckmanteln Ingesson)

Kommentarer
Postat av: Erika

Att vara hård är det enda rätta!!!! Visa vem det är som bestämmer ;) go girl!

2007-08-19 @ 11:17:05
URL: http://frokenfritz.blogg.se
Postat av: sis

haha erkan jag gillar starkt när du är elak, fortsätt med det!:D

2007-08-19 @ 16:37:39
Postat av: virre

Man ska aldrig köra bil onykter men dans är det ingen som har sagt ngt om. "Jag dansar aldrig nykter. Inte en chans att jag dansar nykter. Kalla det undanflykter.."

2007-08-21 @ 22:22:58
Postat av: Tossa

Man kan ALDRIG vara älskad av alla, jag om ngn vet det... Men DU gjorde ett förbannat bra jobb, är stolt över dig!

2007-09-02 @ 11:29:44
Postat av: Linda

Hej! En utmaning är utfärdad. Läs mer här:http://www.lindasblogg.com/
Lycka till!!

2007-09-05 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0