Caroline aka snattare

Jag och Carro är på IKEA. De har ett nytt kassasystem där man kan scanna in själv och sedan betala.Lite som ICA men det är ingen personal som ska ta betalt(man kan alltså fuska lite)
Jag är moraltanten och skulle ALDRIG våga det.MEN så har vi Caroline Ankarklint, hon drar sig inte för nåt.
Vi står i kön och carro scannar medans jag packar.Jag behöver en till kasse och tar en (utan att betala 1.5:-)
Jag- "det kan faktiskt Mr Kamprad betala.Eller hur?
Carro- "ja han betalar min blomma"
Jag bli alldeles stum.Vem vet kanske dyker SÄPO,CIA,FBI,Gestapo upp bakom Billy hyllan och haffar oss bakom lås och bom i livstid.
Jag vrider och vänder på huvbudet och hoppas att ingen hörde.
Carro "ja men den passar så mycket bättre hemma hos mig är hon Ingvar.

Å jag som trodde Carro va en laglydig person, hennes pappa är ju trots allt polis

Förresten Carro- jag har sett en snygg soffa på IKEA.Nåt du kan fixa??

Kommentarer
Postat av: linda

haha carro är min idol!

2008-09-14 @ 22:18:59
URL: http://llindfeldt.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja hon får ta vad hon vill för mig, bara inte jag blir medskyldig!!!

Jag skulle dö av skam å skuld om polisen kom

2008-09-19 @ 16:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0