tala är silver, tiga är guld!

Det finns vissa (eller egentligen ganska många) som jag irriterar mig på ex:
När man går på stan, och helt plötsligt flyger en människa som jobbar från tre, tele2 eller whatever fram.
De börjar rabbla upp det ena efter det andra om varför man ska välja just DEM. Ibland så hinner man inte fly ifrån dem och man tvingas då i värsta fall lyssna, och efter X-antal superlativ om företaget ,säga "nä jag har redan ett så bra..."
För det mesta låtsas jag som om jag inte ser dem eller tar upp mobilen och verkar  vara SÅ upptagen.

By the way, vill du ladda inför den 24 dec så kan du nu köpa julmust


Kommentarer
Postat av: emsilur

I love julmust!

2008-10-18 @ 18:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0