Familykort=gratis kaffe

Carro och jag tar en tur till IKEA å A6.Vi fikar och bjuds på gratis kaffe utav Mr. Kamprad.Carro funderar högt om hur många miljoner han förlorar på att bjuda på kaffe.Jag svarar att det inte märks i hans plånbok.Hon funderar även hur det fungerar om Ingvar vill ta ut alla hans miljarder ifrån banken. Nån som vet??

Vi väntar på bussen.Det är kallt och jag vill hem.
Erica: Busschaufförerna i Jönköping kör som galningar.Tror du de har alkolås på bussarna?
Carro: Nej. men de borde ha knarklås.
SEN helt plötsligt säger en tant "Nä de borde ha invandrarlås.De fattar ju ingenting hur man ska köra"
Jag och carro dör av skratt.
Ja vad ska man säga?De kör ialla fall som galningar, fort och hackigt


Kommentarer
Postat av: linda

HAHHAHA vilken skön tant!

2008-10-24 @ 21:35:52
URL: http://llindfeldt.blogg.se/
Postat av: Erika

Ha ha! I Jönköping är bussarna av märket Mercedes har jag för mig men HÄR i Manly är det VOLVO som gäller!!! stolt svensk!

2008-10-29 @ 06:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0