Mr O

Carro är otröstlig över att jag troligen flyttar hem till älskade Falun efter examen. Hon tror att detta beror på något helt annat än jobb. Därför skrev hon en dikt om detta.Och den lyder:

Du mister O ska
inte komma här och tro
Att du från mig något kärt ska sno
Jag ska sparka dig på låret
och eventuellt i sömnen raka av dig punghåret
Du kan bjuda mig på fika
och på mig med dina ögon kika
Men ge FAN i att sno MIN Erica!!!

Made by Maria Katarina Caroline Ankarklint. Den nya Karin Boye? Nja knappast, men ack så nära.

Kommentarer
Postat av: hmpf

Älkade Falun.. igår sa du ju att du ville stanna kvar i jönköping ju..... Får ta fram rakhyveln...

2008-11-26 @ 13:59:55
Postat av: Erkan

Ja igår va igår.

2008-11-26 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0