beteendeproblem?

Läser i Aftonbladet om Kristdemokraterna och deras korkade syn på äktenskapet.

En kvinna menar att man "bör förbli gifta" även om kärleken dött ut.
Hon menar att skilsmässor skapar ett beteendeproblem hos barn.Tro mig jag känner många personer som inte är  skilsmässobarn men som har beteendeproblem. Själv är jag skilsmässobarn, har jag också problem med mitt beteende??Det kan ju bara omgivningen svara på men enligt mig själv så är jag fortfarande gamla hårda, envisa och ärliga Erica.Vem vet jag kanske hade problem med mig själv redan innan?
Sen menar denna kvinna även att skilsmässor orsakar fattigdom.
Hon propagerar för att vi ska sluta röka, motionera, äta mer frukt och stanna i äktenskapet.

Om man läser på KD:s hemsida så är en av de viktigaste sakerna för dem "att alla kan välja hur de vill leva.
hur går det ihop undrar jag??

Behöver jag säga att jag inte röstar på dem i valet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0