en toker som är kloker=jag

Det är natt, man borde sova. Men icke då. Syrrans pojkvän ringde och väckte oss.Han frågade om han fick komma å visst sa vi (som om jag egentligen hade något att säga till om). Han släntrade in full och glad. Ställde  den briljanta frågan "Vad gör ni?" Öh ja vi sover svarade syrran å jag i kör. "jaha" fick vi till svar.Han undrar  om jag är grinig (nej gud nej, jag sov inte alls så det gör inge).Bullshit. Men nej jag är inte grinig.Jag gillar frallan. han är snäll, rolig å en perfekt pojkvän till syrran. Men bara för att min sleeping beauty sömn blev störd, så har jag en gentjänst att hämta ut från frallan.Åh jag vet precis vad det är.Nu kan jag somna om gott.
Thanks frallan. You made my  night.
Här är en bild på frallan som är tagen från en annan blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0