en nucka?

En kväll på stans uteställe #1
Tillbaka till verkligheten, tillbaka till studierna och tillbaka till vuxenlivet.Med det följer även en vuxen/mogenfylla.Med det innebär att man sitter tillbaka lutad i en skinnsoffa, tittar på människor och dricker en öl.Man ser ut som en gammalkärring som sitter och väntar på att någon ska bjuda upp.
Nä jag är fortfarande ung och vill inte se ut som en tant.

Kvällens fynd: 520 kr på dansgolvet
Kvällens skumma fynd: en yxa som polisen kom och hämtade(man undrar vem som tog in den och vad den hade tänkt göra med den)
Kvällens raggningsreplik: Du har så vackra ögon, var har du köpt dem? Hallå grabbar det är INTE ok och säga så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer vuxenfyllan fram nu när du inte super med syster din, jag tror jag måste komma ner så du får dej en dundersupning ;)

2008-08-14 @ 11:42:49
URL: http://´llindfeldt.blogg.se/
Postat av: luren

ha ha, ja för här hemma bjuder du då absolut inte på några vuxenfyllor.. hahahahahahahahha!

2008-08-14 @ 22:07:37
Postat av: Anonym

Nä Falun lockar fram barnet i mig :)

2008-08-14 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0