hårdrockare? NEJ tack

Kom just hem efter en kväll på kåren oss studenter i Jkpg älskade uteställe ;) Kvällen till ära var det hårdrockssittning där, vilket jag inte deltog på.Väl där kryllade det av svarta rockfrisyrer, sönderrivna kläder, ansikten målade likt KISS medlemmarna!Jag och Victor kom fram till att det är så fult, lortigt och avtändande att se ut så.....förstår inte denna klädstil och att man gillar att gå runt i trasiga kläder.Inget fel på musiken eller människorna- enbart kläderna!
Sen va stället såklart fullt med människor i gula overaller. Dessa människor är ett släkte för sig vars studietid går ut på att alkolisera sig så att levern nästan är skrumpen.Men de är även dem som vi Hälsoflickor gärna gängar oss med ;) De här människorna läser på Jönköpings tekniska högskola och kallas även för ingenjörer.
Pris till kvällens bästa utklädnad på hårdrockssittningen måste nog gå till Emma röd.Blev irriterad när någon stod och knuffade på mig och glodde,tills jag insåg att det va Emma.Med en svart peruk med snusnäsduk i håret, T-shirt och väst över så såg hon ut som en kille, eller snarare rockfarfar!
Men ett extra plus till Carro som nog skulle haft pris för kvällens sexigaste rockbrud.

Kommentarer
Postat av: Rocking grandpa

jaa jaa ja rockfarafar va nog lite å ta i!! Det är det nog bara du som kan gå i god för. men jag är mäkta stolt över att jag vann kvällens bästa utklädnad!=)

2007-09-20 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0