i mina gyllene skor?

Ligger här klockan 05 på morgon och kan INTE sova. Jag har vridit och vänt på mig, löst lite sudoku och nu- kollar internet.
Har apont i min högra tå sedan jag envisats med att trippa runt i trånga högklackade skor.Den pulserar så att jag riktigt kan känna slagen ända upp huvudet. Nästa gång blir det gympadojor- vem fan bryr sig egentligen vad man har för skor på sig?
Är inte alls trött vilket beror på att jag sovit praktiskt taget hela söndagen. Men nu ska jag kolla på sjunde himlen- det lär nog resultera i att jag somnar.


Kommentarer
Postat av: carro

nästa gång kan du ringa till mig så ska ja läsa en saga för dig.. eller i värsta fall sjunga en godnattvisa! förresten har jag en överraskning till dig i mon!

2007-10-08 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0