Karatefylla

Ojojoj....första utekvällen i Falun för sommaren!!!först hos mig(på blåsippan) Sprit å vin slank ner i våra esophagus(matstrupe)......på Harrys dansade jag å emma runt i dimman. Roligt  å träffa alla, eller de flesta som man träffade på, är de som inte kommit ifrån Falun.
Antingen spelar de i Faluns fotbollslag,i innebandy laget...eller så jobbar de ICA......synd att de ska vara så B att jobba där, om  ingen jobbade där så skulle ingen kunna sälja chips å dip ;) Men det  är ju tur att man läser nåt så sånt glamoröst som till sjuksköterska!!!!
ja ikväll va en helt OK kväll, men jag å Emma lovade varandra att inte gå dit nå mer. Men tror tyvärr att vi kommer bryta det löftet, ska ju trots va hemma ett bra tag till..... Emma å Erica = Harrys??? nja...tvekis(YTTERST tveksamt Emma)
Ja imorrn kanske pappa dödar en....söp nämligen  bort hans cykelnyckel ikväll.....dåligt Erica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goodnight sweetheart

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ALLA blogg nu ju=)

2007-06-17 @ 16:49:35
Postat av: Anonym

Jag vet...superkul ju ;)

2007-06-18 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0