Den nya carrie?

 
Jaha så har en midsommar helg passerat. Och den har jag tillbringat på jobbet eller hemma på soffan.....inget festande alls!Känns bra att ha jobbat eftersom det ändå varit superdåligt väder.
Men imorrn är jag ledig å ska då förhoppningsvis tillbringa dagen ute i solen annars får man väl sitta inne å uggla ;)
Ska  även börja ett nytt liv nu imorrn med Emma, glamour liv å träning.Härligt!!!!Vi vill gärna leva lite som de gör i sex and the city (kan dock bli svårt i lilla Falun)Men imorrn ska vi i alla fall göra ett försök och det visar sig vilken roll jag tar- återkommer med hur det gick
 

Kommentarer
Postat av: Erika

jaaaaa jag vill följa erat sex and the city liv! jag vill precis samma sak! kanske är lite lättar i jönköping ;) sånt liv får det bli hela hösten me!! eller hur? kram kram

2007-06-24 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0