Kanon och kalkonlista

 
Haj Haj!!
Helgen har bestått av Jobb...men kände att det behövdes en fest så jag ställde till med fest hemma på Blåsippan.Efter att det hade runnit ner cider,öl,vin drinkar å champagne i strupen va det dags att entra HARRYS!! :)
Standard frasen där inne va "Heeej åhh va kul å ses.Hur är det med dig?Vad gör du nuförtiden?Ja men jag ska gå vidare nu.Ha det bra!"Och svaren va väl ungefär identiska."Åh ja va kul å ses.Det är bra med mig,själv då?Jo jag jobbar på hemtjänsten än."
Fick höra på förfesten att går man på högskolan så har man storhetsvansinne.Med det så menas att man ser ner på alla som inte tänker läsa vidare.Ja jag kanske är beredd å hålla med.jag förstår inte hur man kan nöja sig med att jobba inom äldreomsorgen hela livet,inte komma bort ifrån stan och bli toffel.Jag kräver mycket mer utav livet.Men det är jättebra att det finns folk som är nöjda med det!Men storhetsvansinne??NEJ- eller vad säger du luren ;)
snappade jag upp bra och dåliga saker som hände/sas under kvällen.Det blir helgens kanon och kalkon.,
Kanon:
1.Träffade en gammal killkompis som hade läst vidare och nu hade ett bra jobb (som man inte trodde det skulle bli någe av)
2.Att lilla dansgolvet va sig likt med bra musik
3.Sibylla-kvällens bästa!
Kalkon
1.Att de släpper in folk under 20!!!!!DÅLIGT

Das var alles!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0