Emma älskar Balder???

 
Ojoj uppdatering krävs!!
Helgen tillbringades i Siljansnäs hos Jakob och det va mest en slappar helg.Annars så jobbar jag varenda dag.
Idag va jag ute å gick med Emma å Emma + hennes hund Balder. Balder är ingen trevlig hund!!Han går under täckmantel misstänker jag.På utsidan ser han ut som en söt å snäll hund men egentligen är Balder en människohatare som bara tycker om familjen Bäckman.En gång bet han Emma(Jönsson) så efter det så tycker hon inte om Balder (vilket hon i hemlighet berätrtade för mig innan promenaden)
På våran drygt timmeslånga promenad kom vi i underfull med att;
-alla killar någongång visar ett underligt beteende och att vi tjejer är SÅ mycket bättre än dem.
-nedanför Dalälven så finns det flest kristna (vi känner ingen här hemma som ber till Gud eller går i kyrkan!)
-sommaren i Falun inte är lika rolig som förr
-alla som inte kommit bort från Falun numera har skaffat barn, är gifta/förlovade eller har skaffat hus
-Karin kommer får  barn å hela köret först.....kom igen Karra!!!
-vi är för Gamla för att festa runt på fullmoon party i Thailand

haha ja ni som känner mig vet väl anatgligen att jag inte är någon sann djurvän....
Men igår fick emma (J) sin kattunge som va såå söt.Och idag fick mamma hem sin lilla chiuaua valp......så idag konverterade jag till djurvän. Detta firas med chokladkaka och cola ikväll ;)
Nu är bara frågan vad ska hunden heta???Förslag?
 

Kommentarer
Postat av: emsilur

Hur blev det nu då? Byttes casper ut till Rocky eller Iggy? Jag kommer förbi och kollar på hunden senare... känns bra att du har konverterat till djurvän, jag firar med dig på lördag ;)

2007-07-04 @ 14:47:03
URL: http://www.emsilur.blogg.se
Postat av: Virre

Alla hundnamn utom Dixie och Karo, går bra för mig. De två namnen är så sjukt fula...

2007-07-08 @ 14:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0