sexleksaker å löss

Ett besök på apoteket.

Jag och Carro går in.Jag ska köpa underbart goda tabletter som även är bra för min torra mun.
Plötsligt! så kommer vi till en hylla där det står trust in lust 
Vi har redan kommit in i ett stirrigt stadium och fjantar oss igenom alla affärer och detta gör inte saken bättre.

 Trust in lust är apotekets nya satsning och innebär att sälja sexleksaker (i seriösa förpackningar och inte så vulgära)
Jag börjar läsa på en förpackning där det står Unplug the telephone vibrator ring.

Carro som ännu inte fattat vad det handlar om undrar "hur fan man ska få på den på telefonen". Vi skrattar lite, inser att det va för dyrt för oss (bättre med en kille), tittar lite på glidmedel och graviditetstest, och inser att vi inte är i behov att något.
Väl i kassan avslutar Carro med
-"Åh Erica här i tidningen står det om löss, det borde du läsa eftersom du har det"
-jag skrattar till lite och säger till kassörskan att jag minsann INTE alls har löss.

Tack för den Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0