skrynklig soffa?

Våffelkväll hos Carro:

Carro masserar mig, plötsligt PANG!Lisa har lyckats gå in i Carros flyttbara trävägg som fört med sig att den vält ner en  ljuslykta och soffan badar nu i stearin.Lisa börjar skratta och ursäktar sig fort.Carro däremot blir inte lika glad och muttrar och förklarar att hon ska sälja sin soffa och att det är hennes inkomst i januari.
Sen blev det våfflor och cola.Lisa klunkar cola som en 5-åring på lördagar och rapar som en man i sina bästa år.
Lisa: "jag kunde inte rapa förut".Jaså varför inte då undrar jag? "Nä det var först när jag började gå in i saker som jag kunde rapa". (inte konstigt att hon rapar efter att hon gått in i väggen)

Nu försöker Carro stryka bort stearinfläckarna och Lisa lyder order.
Jag däremot tar en drink å njuter av att det är fredag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0