Mrs facebook

Mitt nya I- landsproblem innefattar facebook. Jag fullkomligt älskar facebook eftersom jag är en otroligt nyfiken person. MEN det finns ett stort problem med facebook, det är att man inte kan komma in på alla sidor utan att man måste vara vän med dem. Dessa sidor är oftast de sidor som man mest utav allt vill spana in som tex gamla ragg eller gamla klasskompisar som man undrar vad de har för sig idag 10 år senare.
Lider ni också av detta hemska öde?
jag vill ju bara in å kolla lite.........

Kommentarer
Postat av: Emmifjanten

SÅÅÅ JAAA! Nu har jag catchat upp lite i bloggandet! När man läser carros och dina kommentarer här så värmer det allt lite i hjärat och hemlängatan kommer smygande! Så fort tid ges ska jag kasta mig över carros blogg oxå!!

2008-05-21 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0