en sjuk dag.

Jag mår illa och beklagar mig om detta för Carro och Lana

Jag: "Usch jag mår illa. Jag tror jag har feber.Jag mår psykiskt dåligt"
Lana: "men jag har en ipren"
Carro:( kommer inspringande med en temp) "här ta febern"
Jag: "Men nej jag vill inte ha din äckliga temp"
Carro: "men den är från jobbet och den har bara varit i bebisarnas armhålor" (så drar hon ner tröjan och trycker in den i armhålan på mig)
Jag: (säger snabbt att jag vanligt vis har låg temp så att hon ska tror mig när den visar att jag har feber) 
Jag: "åh nu stiger den. 37.2. Usch jag har feber. jag måste gå hem.Tyck synd om mig."

Ja nu ska jag vara sjuk idag.ligga i sängen.se på OS.Tycka synd om mig själv inför denna terminen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumsan då är du krank! nicht guut! hoppas du blir bättre! ( jag gissar att du saknar mej så mycket så att du har blivit sjuk!)

2008-08-15 @ 13:10:00
URL: http://llindfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0