It's Oh So Quiet

Har varit inne i stan ikväll.När kl blev halv tolv blev det dags att hoppa på cykeln hem.Jag bor ungefär 15 minuter ifrån stan.För att ta sig hem så måste jag cykla igenom hela stan där jag passerar både gång -och bilvägar sen cyklar jag längs riksvägen sista biten hem.
Visst kl. är halv tolv men ändå.Jag mötte 3 killar på cykel å 1(!!!!) bil.Helt galet.Det va som hela Falun hade dött.Allt va släckt, även vissa gångvägar.
Jag är trött på denna jäkla tystnad och lugn som det är i stan.Jag vill ha lite mer tempo, lite mer Jönköping.
Men om en vecka då är jag hemma i MIN säng, MIN soffa och kan titta på MIN tv och göra vad jag vill.Och det kommer vara mycket mer liv än här.
Vill du ha lugnt och tyst?Då är Falun the place to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0