pensionärs facebookande

Jag har upptäckt en sak hos mig själv som återkommer dag efter dag.
Jag vaknar- stänger av TV:n(som antagligen är på om inte så stänger jag av den på TV:n)- vrider runt TV:n så att den står mot soffan och inte mot sängen.  Startar datorn och går sen och sätter i kontakten till radion och rattar in MixMegapol(älskar Adam och Gry). Gå å kissar- är dödligt kissnödig efter som jag sover mig igenom nätterna utan besök på toaletten. Värmer sen te och dricker det å äter en macka framför datorn där mitt dagens dos av facebook börjar :) Är även lite nyfiken av vad som hänt i världen så jag läser Aftonbladet och FaluKuriren.

När jag kommer hem följer ofta denna ordning fast då i omvänd ordning.....

Shit är ju hemskt att läsa det såhär.Jag är en knäpp människa.Tänk den dagen då nån ska bo ihop med mig. Förhoppningsvis kan han få lite reson på mig.

I skolan läser vi om gamla.Läraren sa att de måste få någon annan stimulans än bara att sitta vid TV:n. Men jag kommer ha det som brinnande intresse även då. Sen ska jag å Carro ligga i en varsinn höj/sänkbar säng och prata med varandra i mobilen. Gött pensionärsliv!!!


Kommentarer
Postat av: carro

lätt att vi ska.. dessutom ska vi ha en hemhjälp som bara lagar onyttig mat till oss som vi kan svulsta i oss tills vi dör av en hjärtinfarkt! gött liv! detta kallas kvalitet!!!!!

2007-10-04 @ 01:05:18
Postat av: emsilur

Åh får jag va med? Låter ju som ett alldeles perfekt pensionärsliv ;)

2007-10-04 @ 08:11:22
URL: http://www.emsilur.blogg.se
Postat av: Maja

Typiskt dig måste jag säga =)

2007-10-05 @ 00:14:21
URL: http://majasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0