på jakt

Ja sista dagen innan på jobbet startar.....
Tillbringade dagen med att åka ner till Erika så hon fick klippa min lugg (otroligt att jag ens sett igenom den) Sen gick jag på stan- vilket kanske tar 10 minuter i Falun., -de roliga affärerna är typ HM och MQ- å det är ju inte mycket att hänga i granen. MEN ja är int´ bitter ja heller ;) Därför satt jag mig i bilen å åkte till Kupolen (köpcenter i Borlänge) Där finns det betydligt mer affärer. Trots detta så blev  det tyvärr inga fynd för mig så jag åkte hem å la mig å vilade medans det ösregnande å åskade ute...
Men om man säger. EFter regn så kommer solsken......så nu ska jag nog ta mig en vända ner på stan å hämta mammas cykel!

Kommentarer
Postat av: EriKa

Hej hej! jasså så du tog en tupplur? det har jag slutat med sen jag kom hem, tempot här nere är så lugnt ändå så jag behöver ingen vila om dagarna :) kram

2007-06-20 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0