helgen v.32!!!

Satt på bussen på väg till siljansnäs i fredags.På bussen till Borlänge (ja en gång Sveriges mest kriminella stad/inv.) hade jag en busschaufför framför mig som tjatade på bra om hur fort bussen gick att köra å om alla deras raster som de måste ta...blablabla...Väl i Borlänge när jag väntade på nästa buss så skulle jag precis sätta i hörlurarna och sen lösa korsord- NÄ då kommer en dryg tant och sätter sig bredvid och berättar om hur god och billiga bullar+kaffe de har på pressbyrån- som kostade 18 kr fick jag höra ett antal gånger...åhhhhh tänker jag!
När jag väl hoppat på nästa buss så kom det på en riktigt läskig gubbe.Nog för att jag har sett benproteser, men ALDRIG har jag skådat att man har armproteser.Det så precis ut som att han snott armen från en anorexiskyltdocka på H&M.De hängde inte alls med och va inte i samma färg som resten av kroppen ;)

Ja den här helgen va den sista för denna sommaren.VA i Siljansnäs hos Jakob.På fredagen hade vi lite släktfight i bowling- vilket jag tog med ro och hamnade långt ner på listan ;)
På lördagen gjorde vi inte mycket- jag hade mest ont i magen så jag låg mest å sov å tyckte synd om mig själv.
På söndagen skulle jag åka buss hem.Men på natten hade jag haft världens magsmärtor och på morgonen blev det bara värre.Det slutade med en bilfärd till Falulasarett.Väl där konstaterades att jag hade cystor på äggledaren å råga på allt så fick jag även ett epilepsianfall där ;) Typiskt mig!
Så dagen slutade med en operation.Så Jönkan fick vänta.Har sån tur att jag får åka bil ner med Per nu imorrn.
Nu håller pappa å packar åt mig för fulla muggar (jag får ju inte lyfta eller anstränga mig ;) )


Sommaren kan summeras med några väl valda ord:
-REGN!
-Inte badat en enda gång
-2 fester på hela sommaren
-mycket jobb
-inge glamour
-inte träffat många kompisar
-Längtan till Jkpg
-ganska tråkig

Tack å hej dalarna.....för denna sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0